24 نمونه تبلیغات بنر قابل کلیک (و چرا آنها کار می کنند!)
نوشته شده توسط : amir

علاوه بر این ، من فکر می کنم دکمه CTA به صورت ایده آل قرار گرفته است. هنگامی که اسکن نسخه عنوان را تمام کردید ، چشم را جلب می کند. علاوه بر این ، بازاریابان nCino متوجه می شوند که چرخه فروش طولانی را تجربه می کنند - از این رو ، استفاده از CTA کم فشار. شاید آنها می توانند اختلاف کمی بیشتر بین رنگ دکمه و رنگ پس زمینه ایجاد کنند ، اما ما به آنها می پردازیم.

7. دیزنی +
نمونه ای از تبلیغ بنر دیزنی +
اثر این تبلیغ بنر دیزنی + را می توان با یک کلمه خلاصه کرد: منحصر به فرد. بیش از هر چیز ، این تبلیغ یادآور می شود که دیزنی + محتوا دارد که شما نمی توانید (از نظر قانونی) به هر جای دیگری بدست آورید. مهم نیست که چه چیزی تبلیغ می کنید ، منحصر به فرد بودن یک مرحله مهم فروش است. اگر چیزی دارید که هیچ یک از رقبای شما نمی توانند تقلید کنند ، آن را به جهانیان معرفی کنید.

جایزه به دیزنی + اشاره می کند که آن را با CTA میخ بزنید. حتی اگر روی دکمه آبی کلیک نکنید ، به یاد می آورید که دیزنی + یک آزمایش رایگان ارائه می دهد. دفعه بعد که می خواهید یک ماراتن Iron Man را اجرا کنید ، می دانید به کجا بروید.

8. خدمات وب آمازون (AWS)
نمونه ای از آگهی بنر خدمات وب آمازون
هیچ مشکلی در استفاده از بیانیه برای ایجاد مرجع برندسازی شما وجود ندارد. به عنوان مثال ، اگر تیم بازاریابی AWS به سادگی می نویسد ، "AWS نسبت به ارائه دهنده اصلی بعدی ابر اطمینان بیشتری دارد" ، من اعتراض نمی کنم. با این حال ، یک رویکرد آماری سخت و سرد بی نهایت مؤثر است. تیم AWS به جای اینکه فقط از ما بخواهد که حرف خود را برای این کار بگشاییم ، جایگاه پیشرو خود در صنعت را به تعداد مشخصی محکم می کند - یعنی ، آنها هفت بار کمتر از زمان قطعی در سال 2018 از نزدیکترین رقیب خود افتخار می کردند.

این ، دوستان من ، نویسنده خوبی است.

9. DocuSign
نمونه بنر از DocuSign
در اینجا ، به لطف DocuSign ، ما اولین نمونه تبلیغات بنری خود را داریم که قدرت ایجاد شکاف کنجکاوی را نشان می دهد - یعنی استفاده از نسخه شما برای ایجاد فتنه در ذهن مشتریان بالقوه. پس از خواندن این عنوان ، شما نمی توانید تعجب کنید: 6 استراتژی فراموش شده برای رشد سریع کدام هستند؟ تنها راه برای پیدا کردن ، البته ، خواندن کتاب الکترونیکی است.

DocuSign به وضوح درک کاملی از چگونگی قرار دادن تبلیغات نمایش در قیف بازاریابی دارد. از آنجایی که بعید است کسی را مجبور کند محصول یا خدمات خود را با یک آگهی ساده بنر بخرد ، عاقلانه است که چیز کوچکی را ارائه دهید (برای مثال ، کتاب الکترونیکی رایگان).

10. ریج
نمونه ای از تبلیغ بنر از ریج
بعضی اوقات هرگز از سبک خارج نمی شوند. شکل A: تاکتیک مقایسه کنار هم. دلیلی وجود دارد که بازاریابان برای چندین دهه از آن استفاده کرده اند: این یک روش دردناک ساده ، ساده و سر راست برای بیان ارزش محصول یا خدمات شما است. کسری از ثانیه طول می کشد تا بفهمیم دوستان ما در ریج در تلاشند چه چیزی به ما بگویند. کیف پول های ناکافی و آسیب پذیر چیزی از گذشته است؛ اگر می خواهید با اوقات فراغت کنار بیایید ، چاره ای جز به روزرسانی به یک مدل باریک و ظریف تر ندارید.

از خود بپرسید: آیا می توانم این نسخه را جایگزین تصویر مقایسه ای در کنار هم کنم؟ اگر جواب مثبت است ، پس گزینه آخر اغلب تصمیم درستی است.

11. ایالات متحده آمریکا امروز
نمونه ای از تبلیغات بنر USA Today
تنها و تنها نمونه تبلیغ بنر اصلی موجود در این گروه از مردم خوب USA Today است. بهترین بخش در مورد این تبلیغ ، البته نحوه تحریک فوریت است. هرگز بد نیست که به مشتریان بالقوه خود بگویید که آنها فقط X ساعت فرصت دارند تا از هرگونه تبلیغی که در حال حاضر انجام می دهند ، بهره ببرند.

به عنوان یخ زدن روی کیک ، "برو بدون آگهی" یک CTA عالی است. چرا؟ از آنجا که به خوانندگان USA Today می گوید اگر این معامله زمانی محدود را انتخاب کنند ، واقعاً چه می توانند کسب کنند. آیا اگر CTA به جای "Go-Free" ، "ثبت نام من" شود ، آیا این تبلیغات بی فایده است؟ ممکن نیست. اما اگر می خواهید متن بنرهای موثری را بنویسید ، تمرکز روی نتایج یک تکنیک عالی است.

12. علوفه
نمونه ای از تبلیغ بنر از Allbirds
این را به من بگویید ، مردمی: شما لازم نیست بین نوشتن نسخه جذاب و نوشتن یک نسخه مؤثر انتخاب کنید. به عبارت دیگر ، امکان نوشتن نسخه ای وجود دارد که در ذهن مشتریان بالقوه باقی بماند و ارزش محصول یا خدمات شما را منتقل کند.

به عنوان مثال از این تبلیغ Allbirds استفاده کنید. در حالی که هیچ انکاری وجود ندارد که عبارت "Slip 'em on، move" یک شعار جذاب و به یاد ماندنی باشد ، این نسخه از آن چیزی که در ابتدا به نظر می رسد باهوش تر است. چرا؟ از آنجا که این به شما می گوید (به شکلی کاملاً ظریف ، مسلماً) آنچه دقیقاً باعث می شود کفش Allbirds یک تصمیم عاقلانه باشد: پوشیدن آنها راحت و راحت است. در حالی که برخی از کفشها برای رفع مشکل ، انتخاب Allbirds همه چیز در مورد راحتی است.

13. موارد اساسی مواد غذایی
تبلیغات بنر به عنوان مثال Staples
گاهی اوقات ، بهتر است به یک مسیر بسیار ساده بروید. اگرچه مشاغل جدید ممکن است بخواهند رویکرد Allbirds را اتخاذ کنند و تمرکز خود را به خاطر بسپارند ، اما مارک های مستقر نباید از مستقیم بودن هراس داشته باشند. آیا این نمونه از Staples جذاب ترین تبلیغ بنری است که تا به حال دیده ام؟ نه - تفاوت زیادی ندارد. اما باز هم ، چه کسی اهمیت می دهد؟

این آگهی فقط به یک دلیل و یک دلیل ایجاد شده است: برای یادآوری خریداران که Staples بهترین مکان برای خرید است وقتی می خواهید پس انداز کنید. من استدلال می کنم که او با رنگ های پرنده به این هدف برخورد کرد. به علاوه ، طراحی آگهی بی عیب و نقص است. توجه کنید که چطور چشمان شما به طور طبیعی به عبارت "اکنون فروشگاه" کشیده شده است تا یک تماس را به عمل بیاورد.

تتون؟ مطمئناً تصادفی نیست.

14. سیب
نمونه ای از تبلیغ بنر از اپل
اپل نیز مانند بسیاری از دوستان ما در Ridge ، یک رویکرد بی پروا را در کنار هم قرار می دهد و یک پیام واضح و قدرتمند را ارائه می دهد: کارت اعتباری ما بدون هزینه می آید. هر کارت اعتباری دیگر با هزینه های زیادی همراه است. این یک اعلامیه به ویژه قوی است زیرا همانطور که با مثال دانشگاه آزادی دیدیم ، اشاره به یک نقطه مشترک درد برای کسانی که در بازار کارت اعتباری هستند (یعنی پرداختن به هزینه های غیر قابل توضیح) است.

در جای دیگر ، "حضور در چند دقیقه" یک عبارت عالی برای فراخوانی است. نه تنها این امر را به مشتریان بالقوه فراخوانده می کند ، بلکه یک گزاره ارزش ثانویه را نیز منتقل می کند: درخواست کارت اعتباری ما سریع و آسان است. از کشتن دو پرنده با یک CTA نترسید.

15. مایکروسافت
مثال بنر از مایکروسافت
درسی از این آگهی بنر مایکروسافت وجود دارد: شما می توانید یک کپی با این هدف بنویسید تا مشتریان بالقوه احساس کنند که انگار در صندلی راننده هستند. اجازه دهید توضیح دهم.

هیچ کس اهمیتی نخواهد داد اگر نسخه ای از این آگهی می گوید ، "برنامه هایی را با استفاده از آزور ایجاد کنید و توسعه دهید. از امروز آزمایشی رایگان خود را شروع کنید." کپی خراب است؟ لازم نیست. نسخه عمومی؟ مطمئناً و اگر نسخه بنر تبلیغاتی شما نتوانسته مشتریان بالقوه را به روشی معنادار جذب کند ، چه می گوید؟

این تبلیغات بسیار عالی است زیرا باعث می شود کلیشه "امروز تجربه رایگان خود را شروع کنید" به شکلی که باعث می شود مشتریان بالقوه احساس استقلال کنند. محاکمه رایگان معمولاً برای مدت زمانی خاص که توسط تبلیغ کننده تعیین می شود محدود است. در اینجا ، مایکروسافت این پیش بینی را بر روی سر خود می چرخاند. ناگهان ، مصرف کننده تصمیم می گیرد چه زمان آزمایشی رایگان متوقف می شود و دوره پرداخت شروع می شود.

این یک سوئیچ ساده است ، اما تأثیر زیادی می گذارد.

16. آمازون
نمونه بنر تبلیغاتی از amazon
مردم فقط تصمیمات خرید را بر اساس قیمت اتخاذ نمی کنند. غالباً ، مشتری یک محصول یا خدمات خاص را انتخاب می کند زیرا به نوعی با ارزش های شخصی آنها همسو است.

بازاریابان آمازون به وضوح از این روند قدردانی می کنند. در کشوری که نیمی از جمعیت شاغل در یک شرکت کوچک شاغل هستند ، جای تعجب ندارد که بسیاری از مردم مشتاق حمایت از این مرد کوچک باشند. در اینجا در ایالات متحده ، شنیدن کسی که می گوید دقیقاً از محصولات X یا Service Y استفاده کرده اند ، غیر معمولی نیست ، زیرا توسط یک شرکت کوچک فروخته شده است.

اعلام این واقعیت که مشاغل کوچک در آمازون به فروش می رسانند یک اقدام هوشمندانه است - همه می توانند از آن درس بگیرند. اگر بتوانید برند خود را با یک اصل یا جنبش عزیز با مشتریان بالقوه تراز کنید ، نتایج جدی خواهید داشت.

17. ویکی پی
مثال بنر از ویکی پی
و صحبت از آمازون ، نمونه بعدی تبلیغ بنر ما از یک شرکت است که کمک می کند خرید آنلاین مقرون به صرفه باشد: Wikibuy. همانطور که از این شعار کنار هم می گوید ، Wikibuy افزونه ای را برای مرورگر مقایسه قیمت خود ارائه می دهد که فروشگاه ها را برای بهترین معاملات اسکن می کند.

برای من ، آنچه که این مقایسه جانبی را از هم جدا می کند این است که گزاره ارزش ویکیبوی را از طریق یک محصول خاص و ملموس - کنسول Xbox - منتقل می کند. اگر Wikibuy تبلیغاتی را بنویسد که به سادگی می گوید ، "ما خرید آنلاین را ارزان تر می کنیم" ، این تأثیر زیادی نخواهد گذاشت. ویکیبویو با قرار دادن پشتیبانی ارزش خود برای چیزی ملموس که بسیاری از مصرف کنندگان آن را تشخیص می دهند ، تأثیر تبلیغات خود را بسیار بالا می برد.

18. UMass Dartmouth
نمونه ای از تبلیغ بنر از UMass Dartmouth
Wikibuy از یک محصول خاص استفاده می کند تا تبلیغات بنر خود را با عمق بیشتری نسبت به انتظاراتشان طنین انداز کند. UMass Dartmouth نیز به همین ترتیب از شخص خاصی استفاده می کند. به نظر من این یک نمونه کتبی از چگونگی جلب رضایت مشتری های موجود (یا دانشجویان) و استفاده از آن برای به دست آوردن مشتریان جدید (یا دانش آموزان) است.

به همین دلیل است که گنجاندن "جیل" باعث می شود این بنر تبلیغاتی بسیار مؤثر شود: چشم انداز UMass Dartmouth دعوت شده است تا خود را به عنوان یک دانشجوی MBA تصور کند. به یاد داشته باشید وقتی گفتم اعلامیه Bridgewater State باعث شد من به این فکر کنم که این ممکن است برای من "فراتر رفت" چیست؟ این عملا همان ایده است. اگر بتوانید مشتریهای بالقوه را متقاعد کنید که در مورد مشتری بودن خود فکر کنند ، چه می کند ، بنابراین در حال پیشرفت هستید.

19. هولو
نمونه ای از تبلیغ بنر از Hulu
دوستان من ، هیچ چیز فلسفی برای بحث در اینجا وجود ندارد. تیم بازاریابی هولو تلاش می کند تا آن احساس فوری را که چندین بار به آن اشاره کردم ، القا کند. اگرچه آنها از اختراع مجدد چرخ دور هستند ، اما من می خواهم اعتبار خود را در جایی که شایسته آن است بدانم. آنچه را که آنها با عنوان و زیرنویس انجام دادند ، دوست دارم. تأکید بر "پیشنهاد زمان محدود" و آوردن آن به خانه با استفاده از تاکتیک متقاطع یک رویکرد قدرتمند است.

امتیاز جایزه به Hulu برای قرار دادن کامل دکمه CTA. مهم نیست که چه چیزی تبلیغ می کنید ، تبلیغات بنر خود را به گونه ای طراحی کنید که چشم مشتریان بالقوه به طور طبیعی به دکمه های تماس با شما جلب شود. در اینجا ، هولو از طراحی به سبک F استفاده می کند! تضمین شده نیست!

20. Invisalign
نمونه بنر از Invisalign
در اینجا ، به لطف Invisalign ، نمونه دیگری از شکاف کنجکاوی را در اختیار شما قرار می دهیم. من نمی دانم چه چیزی در ارزیابی لبخند دخیل است ، اما شما بهتر باور دارید که می خواهم بدانم. Buzzfeed R.

ime و با گذشت سالها ، مردم برای انجام تست های آنلاین رایگان به موز می روند. اگر می توانید به راهی برای ایجاد یک تست آنلاین رایگان مربوط به محصول یا خدمات خود فکر کنید ، به دنبال آن باشید!

به همین دلیل است که تبلیغات بنر بهترین راه برای تبلیغ مانند این تست است: معمولاً افرادی که با تبلیغات بنر به آنها می رسید در صدر قیف بازاریابی قرار دارند. به همین ترتیب ، تعداد کمی از آنها مایل به انجام هر نوع اقدامی که شامل پرداخت آن است ، می باشند. از آنجا که تست آنلاین رایگان است ، این یک راه عالی برای گرفتن موارد جدید بیشتر در قیف تبدیل است.

21. دیسون
نمونه ای از تبلیغ بنر Dyson
اگر AWS Ad و UMass Dartmouth Ad جمع شوند و خانواده تشکیل دهند ، این نمونه از Dyson فرزند بزرگوار آنها خواهد بود. چرا وقتی می توانید از توصیف مشتری استفاده کنید برای گفتن این دو مورد به روشی ارگانیک تر و باور پذیرتر ، بگویید "ما محصولات 5 ستاره تولید می کنیم" یا "محصولات ما از انتظارات شما فراتر خواهد رفت"؟

اگر می خواهید یک قدم جلو بروید - چرا نه؟ من شما را تشویق می کنم که قدرت صدور گواهینامه را با توان تصویری (یعنی تصویری از محصول خود در عمل) ترکیب کنید. هرچه این تبلیغات Dyson را دوست دارم ، اگر مشتری را ببینیم که از محصول تبلیغی استفاده می کند ، کمی بهتر است.

22. AAA
نمونه ای از تبلیغ بنر از AAA
این بهترین استفاده از تصاویر از کل مجموعه است. وقتی به این عکس زنی که در حال بررسی در زیر کاپوت است نگاه می کنم ، بلافاصله به تمام مواقعی که خودم را در کنار جاده گیر کرده ام باز می گردم. البته با آن خاطرات ، تمام احساسات مرتبط با آنها به وجود می آید: ناامیدی ، عصبانیت ، اضطراب ، و غیره. احساساتی مانند این ها انگیزه های بسیار خوبی هستند - به همین دلیل AAA از آنها استفاده می کند تا افراد را به اشتراک بگذارد.

در مورد احساساتی که می خواهید در افق خود ایجاد کنید فکر کنید. در مرحله بعدی ، در مورد چگونگی استفاده از تصاویر ساده و ساده برای انجام کار فکر کنید. اگر واقعاً مراقب باشید ، چندین تبلیغ بنر برنده جمع آوری می کنید.

23. یک روز
نمونه ای از تبلیغ بنر از One A Day
در اینجا مثال عالی دیگری از یک بنر تبلیغاتی وجود دارد که به طور مستقیم به یک اسطوره محبوب پرداخته است. در این حالت ، یک روز این تصور را که آگاهی بهداشتی پیچیده و وقت گیر است تضعیف می کند. از آنجا که این تبلیغ یک کار عالی در برقراری ارتباط است ، تنها یک مکمل روزانه برای بهبود تغذیه لازم است.

عاشق طراحی این علامت نیز باشید. فکر می کنم استفاده از رنگهای روشن روشی مؤثر برای روشن کردن پیام مثبت است. بعلاوه ، ساختن CTA "صرفه جویی در حال حاضر" به جای "خرید اکنون" روشی عالی برای وارد کردن ارزش پیشنهادی اضافی در تبلیغ است.

24. آزادی متقابل
نمونه ای از تبلیغ بنر از Liberty Mutual
سرانجام ، ما این برنده را از بیمه گر متقابل لیبرتی گرفتیم. با کمال تعجب ، این نسخه (و خاصیت ارزش) است که من بسیار دوست دارم: ما در حالی که شما پس انداز می کنید کار خواهیم کرد.

چیزی که باعث می شود بنر تبلیغاتی عالی شود و چندان خوب هم نباشد ، استفاده از آن از یک شماره خاص (782 دلار) است. باز هم ، همه چیز در ایجاد پیام شما طنین انداز است. اگر Liberty Mutual به سادگی می گفت ، "می توانید پول صرفه جویی کنید" ، پس این تأثیر زیادی در انتظارات آنها نخواهد گذاشت.

وقتی شخصی 782 دلار را می بیند ، ذهن خود را به سمت همه کارهایی می کند که می توانند با این پس انداز انجام دهند: پرداخت کرایه ، پرداخت پیش پرداخت برای ماشین ، تسکین بدهی و غیره. به عبارت دیگر ، گنجاندن یک شماره خاص ، این تبلیغ را عاطفی می کند - و بنابراین ، بسیار به یاد ماندنی.

اگر پشتیبانی اصلی از ارزش تبلیغات بنر شما پس انداز است ، استفاده از یک شماره خاص را در نظر بگیرید.

بگذارید تبلیغات بنر ما الهام بخش کمپین بعدی شما باشد!
همانطور که قبلاً گفتم ، همه ما الان و پس از آن به الهام خلاق نیاز داریم. بنابراین به این مثالهای عالی نگاهی بیندازید ، طوفان مغزی را شروع کنید و سپس کمپین بعدی خود را شروع کنید - با تبلیغات بنر قابل کلیک کامل کنید!




:: برچسب‌ها: بنرهای تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: